Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi - internetowy sklep z dewocjonaliami Artykulyreligijne.pl

Jak długa może być dedykacja do wygrawerowania na ikonie?

Długość dedykacji zależy od rozmiaru wybranej przez Ciebie ikony. Maksymalna ilość znaków dla poszczególnych formatów ikon przedstawia się następująco:
*10,5x 14 cm – 80 znaków 
*12x16 cm – 100 znaków 
*17x23 cm – 150 znaków 
*29x39 cm – 200 znaków 

Z jakiego materiału wykonane są religijne obrazy w ramach?

Wizerunki znajdujące się w ramach są drukowane na najwyższej klasy urządzeniach drukujących. Papier wykorzystywany do wydruków charakteryzuje się gramaturą 250 g, dzięki czemu jest bardzo wytrzymały i trwały.
W naszej ofercie dostępne są także obrazy na płótnie.

Czy dostępne w ofercie ikony świętych można zawiesić na ścianie?

Tak, ikony z powodzeniem mogą być zawieszone na ścianie. Dodatkowo dzięki możliwości dokupienia drewnianej podstawki – ikony w rozmiarze: 10,5x14 cm, 12x16 cm oraz 17x23 cm można postawić.


Jak sprawdzę stan realizacji zamówienia?

Na podany przez Ciebie adres e-mail będziemy wysyłać powiadomienia o zmianach w procesie realizacji. Dodatkowo po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie będziesz miał dostęp do informacji dotyczących zamówień w trakcie realizacji oraz tych już zrealizowanych.

Czy wykonujecie ikony na indywidualne zamówienie?

Jesteśmy polskim producentem ikon, który przez lata wykonał niezliczone ilości projektów indywidualnych między innymi dla parafii i zgromadzeń w Polsce oraz za granicą. Dzięki temu nasz warsztat twórczy w tworzeniu ikon na indywidualne zamówienie został opanowany do perfekcji. Z przyjemnością podejmujemy wyzwania związane z wykonaniem ikon według zamysłów klientów. Zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail : kontakt@artykulyreligijne.pl lub kontakt telefoniczny: 511-802-868.

Zamówiłem ikonę z grawerem – czy mogę ją zwrócić?

Nie. W przypadku zamówień personalizowanych np. ikon z dedykacją albo zamówień według indywidualnego projektu nie przyjmujemy zwrotów.

Do kiedy mogę anulować zamówienie?

W przypadku anulowania zamówienia prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami za pośrednictwem wiadomości e- mail: kontakt@artykulyreligijne.pl lub telefonicznie: 511-802-868. Zamówienie możemy anulować do czasu rozpoczęcia jego realizacji.

Co oznacza różna dostępność produktów w sklepie?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja dotycząca jego dostępności w sklepie.

• Duża ilość – w magazynie znajduje się wiele produktów
• Średnia ilość – dostępne jest kilka egzemplarzy
• Na wyczerpaniu – dostępna niewielka ilość, nie zwlekaj z zakupem!
• Dostępny na zamówienie – specjalnie dla Ciebie zamówimy ten produkt!
• Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce!
• Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w naszej ofercie

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Na zakupiony w naszym sklepie asortyment możesz otrzymać fakturę VAT. Podczas składania zamówienia i wpisywania danych, zaznacz opcję "firma" i podaj dane do faktury.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Punkt odbioru zamówień mieści się w Częstochowie na ul. Świętej Jadwigi 141. Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-15.

Jak uzyskać status klienta hurtowego?

Aby uzyskać status klienta hurtowego należy skontaktować się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kontakt@artykulyreligijne.pl, zarejestrować się na stronie oraz złożyć pierwsze zamówienie na kwotę minimum 1000 zł. Po spełnieniu powyższych warunków zostaje Państwu przyznany status klienta hurtowego i dostęp do atrakcyjnych cen hurtowych.

Co to są kupony rabatowe?

Kupony rabatowe to kody promocyjne, które zmniejszają kwotę do zapłaty za zamówienie. Aby skorzystać z kuponu rabatowego należy podczas składania zamówienia wpisać specjalny kod w odpowiednio oznaczonym polu. Kwota zostanie automatycznie skorygowana. Należy pamiętać o tym, że kupony rabatowe mają swój okres ważności.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas dostawy produktów zależy od trzech rzeczy:

  • kraju dostawy - na terenie Polski dostawa to maksymalnie 72h, w przypadku krajów Unii Europejskiej oraz Ameryki Północnej termin dostawy wyznacza Poczta Polska. 
  • firmy kurierskiej - firmy kurierskie na terenie polski realizują dostawę  w max 72h, w przypadku krajów Unii Europejskiej oraz Ameryki Północnej czas realizacji zamówienia uzależniony jest od Poczty Polskiej. 
  • zamówionego asortymentu - w przypadku zamówienia produktów tworzonych na indywidualne zamówienie sprzedawca określa termin realizacji. 

 

*Termin realizacji zamówienia może się skrócić, ale dla bezpieczeństwa podajemy jeden lub dwa dni więcej na realizację zamówienia. Dlatego w wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@artykulyreligijne.pl - być może uda się zrealizować zamówienia kilka dni wcześniej. 

Natomiast w przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i poinformuje o zaistniałej sytuacji. 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

TELEFONICZNA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ

511-802-868

kontakt@artykulyreligijne.pl

    • Zapraszamy do współpracy
    • Jeśli zainteresował Cię nasz asortyment i chcesz nawiązać współpracę - zgłoś się do nas ! Przygotujemy ofertę handlową idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb.
      Pozdrawiamy
      Zespół AR :)

    • 511-802-868
    • kontakt@artykulyreligijne.pl
Waluty
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl