Pytania i odpowiedzi - internetowy sklep z dewocjonaliami Artykulyreligijne.pl
Jak długa może być dedykacja do wygrawerowania na ikonie?
Długość dedykacji zależy od rozmiaru wybranej przez Ciebie ikony. Maksymalna ilość znaków dla poszczególnych formatów ikon przedstawia się następująco:
*10,5x 14 cm – 80 znaków
*12x16 cm – 100 znaków
*17x23 cm – 150 znaków
*29x39 cm – 200 znaków
Z jakiego materiału wykonane są religijne obrazy w ramach?
Wizerunki znajdujące się w ramach są drukowane na najwyższej klasy urządzeniach drukujących. Papier wykorzystywany do wydruków charakteryzuje się gramaturą 250 g, dzięki czemu jest bardzo wytrzymały i trwały.
W naszej ofercie dostępne są także obrazy na płótnie.
Czy dostępne w ofercie ikony świętych można zawiesić na ścianie?
Tak, ikony z powodzeniem mogą być zawieszone na ścianie. Dodatkowo dzięki możliwości dokupienia drewnianej podstawki – ikony w rozmiarze: 10,5x14 cm, 12x16 cm oraz 17x23 cm można postawić.
Jak sprawdzę stan realizacji zamówienia?
Na podany przez Ciebie adres e-mail będziemy wysyłać powiadomienia o zmianach w procesie realizacji. Dodatkowo po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie będziesz miał dostęp do informacji dotyczących zamówień w trakcie realizacji oraz tych już zrealizowanych.
Czy wykonujecie ikony na indywidualne zamówienie?
Jesteśmy polskim producentem ikon, który przez lata wykonał niezliczone ilości projektów indywidualnych między innymi dla parafii i zgromadzeń w Polsce oraz za granicą. Dzięki temu nasz warsztat twórczy w tworzeniu ikon na indywidualne zamówienie został opanowany do perfekcji. Z przyjemnością podejmujemy wyzwania związane z wykonaniem ikon według zamysłów klientów. Zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail : kontakt@artykulyreligijne.pl lub kontakt telefoniczny: 511-802-868.
Zamówiłem ikonę z grawerem – czy mogę ją zwrócić?
Nie. W przypadku zamówień personalizowanych np. ikon z dedykacją albo zamówień według indywidualnego projektu nie przyjmujemy zwrotów.
Do kiedy mogę anulować zamówienie?
W przypadku anulowania zamówienia prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami za pośrednictwem wiadomości e- mail: kontakt@artykulyreligijne.pl lub telefonicznie: 511-802-868. Zamówienie możemy anulować do czasu rozpoczęcia jego realizacji.
Co oznacza różna dostępność produktów w sklepie?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja dotycząca jego dostępności w sklepie.
• Duża ilość – w magazynie znajduje się wiele produktów
• Średnia ilość – dostępne jest kilka egzemplarzy
• Na wyczerpaniu – dostępna niewielka ilość, nie zwlekaj z zakupem!
• Dostępny na zamówienie – specjalnie dla Ciebie zamówimy ten produkt!
• Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce!
• Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w naszej ofercie
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Na zakupiony w naszym sklepie asortyment możesz otrzymać fakturę VAT. Podczas składania zamówienia i wpisywania danych, zaznacz opcję "firma" i podaj dane do faktury.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Punkt odbioru zamówień mieści się w Częstochowie na ul. Świętej Jadwigi 141. Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-15.
Jak uzyskać status klienta hurtowego?
Aby uzyskać status klienta hurtowego należy skontaktować się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kontakt@artykulyreligijne.pl, zarejestrować się na stronie oraz złożyć pierwsze zamówienie na kwotę minimum 1000 zł. Po spełnieniu powyższych warunków zostaje Państwu przyznany status klienta hurtowego i dostęp do atrakcyjnych cen hurtowych.
Co to są kupony rabatowe?
Kupony rabatowe to kody promocyjne, które zmniejszają kwotę do zapłaty za zamówienie. Aby skorzystać z kuponu rabatowego należy podczas składania zamówienia wpisać specjalny kod w odpowiednio oznaczonym polu. Kwota zostanie automatycznie skorygowana. Należy pamiętać o tym, że kupony rabatowe mają swój okres ważności.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas dostawy produktów zależy od trzech rzeczy:
- kraju dostawy - na terenie Polski dostawa to maksymalnie 72h, w przypadku krajów Unii Europejskiej oraz Ameryki Północnej termin dostawy wyznacza Poczta Polska.
- firmy kurierskiej - firmy kurierskie na terenie polski realizują dostawę w max 72h, w przypadku krajów Unii Europejskiej oraz Ameryki Północnej czas realizacji zamówienia uzależniony jest od Poczty Polskiej.
- zamówionego asortymentu - w przypadku zamówienia produktów tworzonych na indywidualne zamówienie sprzedawca określa termin realizacji.
*Termin realizacji zamówienia może się skrócić, ale dla bezpieczeństwa podajemy jeden lub dwa dni więcej na realizację zamówienia. Dlatego w wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@artykulyreligijne.pl - być może uda się zrealizować zamówienia kilka dni wcześniej.
Natomiast w przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i poinformuje o zaistniałej sytuacji.